Огромно разочарование от Брит Розако
Re: Огромно разочарование от Брит Розако
Аз преди да поръчам се свързах с тях с въпроса -мога ли да си избера, кои да ми е подаръка и жената, която отговаря за продажбите(Виолета Михайлова) любезно ме попита, кои съм си избрал и тях ми изпратиха. Купувал съм доста пъти от тях и винаги съм оставал с много доборо впечатление.Shami написа:Аз също се възползвах от офертата,но не бях разбрала че трябва да поръчам две и поръчах три,като си мислех че третата безплатната аз ще си я избера. Е пристигнаха ми четири рози и моите като на Господинов.
Календула дано да ти заменят розичката с нова.
- Shami
- Чист кофеин
- Мнения: 8577
- Регистриран на: Окт 26, '15, 15:52
- Местоположение: гр. София
- Дал благодарност: 954 пъти
- Получил благодарност: 729 пъти
Re: Огромно разочарование от Брит Розако
Господинов,не знаех за тази опция,но следващият път ще се възползвам.Благодаря ти че го сподели.
-
- Кафевар/ка/
- Мнения: 870
- Регистриран на: Юни 25, '13, 11:25
- Местоположение: Пловдив
- Дал благодарност: 1 път
Re: Огромно разочарование от Брит Розако
Calendula_off написа:...Писах им и се надявам на адекватна реакция от тях...
Странно, но не намирам и Вашата реакция за адекватна.
Писали сте им в почивен ден и съвсем логично все още не са Ви отговорили. Защо тогава ни занимавате с Вашата покупка, причинила Ви огромно разочарование.
Няма никаква логика да откривате нова тема и да ангажирате вниманието на всички останали, при положение, че Вие самата може само да гадаете какви ще действията или компенсациите от страна на Вашия търговец.
-
- Дълго кафе
- Мнения: 126
- Регистриран на: Яну 29, '15, 17:15
- Местоположение: София
Re: Огромно разочарование от Брит Розако
Господине не знам моята реакция до колко е адекватна, но със сигурност това, което Вие демонстрирате в темата е просташко. До колкото знам четенето и ангажирането с отговор по дадена тема не е задължително. Така че, не се чувствайте задължен да си изливате личната неудоволетвореност виртуално . Ако не можете да сте полезен със съвет, а видимо не сте просто не пишете.presto написа:Calendula_off написа:...Писах им и се надявам на адекватна реакция от тях...
Странно, но не намирам и Вашата реакция за адекватна.
Писали сте им в почивен ден и съвсем логично все още не са Ви отговорили. Защо тогава ни занимавате с Вашата покупка, причинила Ви огромно разочарование.
Няма никаква логика да откривате нова тема и да ангажирате вниманието на всички останали, при положение, че Вие самата може само да гадаете какви ще действията или компенсациите от страна на Вашия търговец.
-
- Кафевар/ка/
- Мнения: 870
- Регистриран на: Юни 25, '13, 11:25
- Местоположение: Пловдив
- Дал благодарност: 1 път
Re: Огромно разочарование от Брит Розако
Какъв съвет Ви трябва?
Водете си кореспонденцията и телефонните разговори с Вашия доставчик на рози, когато Вие самата получите конкретни отговори от него, ще се радвам да ни информирате, всичко останало са просто предположения и догадки от Ваша страна.
Водете си кореспонденцията и телефонните разговори с Вашия доставчик на рози, когато Вие самата получите конкретни отговори от него, ще се радвам да ни информирате, всичко останало са просто предположения и догадки от Ваша страна.
Re: Огромно разочарование от Брит Розако
Календула, по-кротко момиче с обидите. Той е прав за темата, нямаше нужда да я откриваш.
Има тема за ядосани и разочаровани, можеше там да си излееш яда.
има тема за некоректни търговци, и там става.
Защо специална тема за една роза само? Ние пазарим от Бритрозако вече 6-7 години, аз поне съм купила стотина рози от там, и си имаме мнение и без тази тема.
Разбирам, че емоцията много те е владеела като си я пущала, но друг път се старай ти да я владееш тая емоция, поне малко
хайде усмихни се, живота е хубав, и една изсъхнала роза не може да ти го разваля
Има тема за ядосани и разочаровани, можеше там да си излееш яда.
има тема за некоректни търговци, и там става.
Защо специална тема за една роза само? Ние пазарим от Бритрозако вече 6-7 години, аз поне съм купила стотина рози от там, и си имаме мнение и без тази тема.
Разбирам, че емоцията много те е владеела като си я пущала, но друг път се старай ти да я владееш тая емоция, поне малко
хайде усмихни се, живота е хубав, и една изсъхнала роза не може да ти го разваля
........................
-Вы кто?
-Добрая фея
-А почему с топором?
-Настроение что-то не очень...
-Вы кто?
-Добрая фея
-А почему с топором?
-Настроение что-то не очень...
Re: Огромно разочарование от Брит Розако
Подкрепям Калико, може би тази тема имаше някакъв смисъл ако след контакта, Бритрозако не вземат никакво отношение...
Защото ако сега те приемат да сменят розата, темата някак увисва....
Защото ако сега те приемат да сменят розата, темата някак увисва....
Re: Огромно разочарование от Брит Розако
Ето това отговорих вчера 13.06 във Facebook :Здравейте, при получаване на пратката имате опция "Преглед преди плащане на наложения платеж"- защо не сте се възползвали от това? Другото също важно нещо е, че не сте си взели розите в деня на пристигане, а на следващият ден след обяд - Еконт съхранява всичките си пратки на едно място, без значение дали трябват по-специални грижи. От снимките виждаме, че розата е добре развита и облистена- листната маса, която е по-голяма от тези на другите получени рози, поема много бързо влагата, която е имала за транспорта. Не се тревожете ще бъдете обезщетена, по начина, който изберете: за транспорта, с около 2лева се е оскъпила пратката, или желаете да получите друга роза, без да плащате транспорт. А за розата в хербаризиран вид също може да се погрижите, като изрежете по-ниско зелената част и поливате. Имате и други поръчки при нас, дори и миналото лято сте пазарували от същата ни промоция - два контейнера= 1бр. подарък. така, че знаете каква е политиката ни ! Край на цитата.
Съжалявам, но от Еконт са Ви подвели, защото спокойно може да откажете пратката, от там нататък те търсят нас и разходите им не остават неплатени! След написаното обяснение от нас, каквото Вие изискахте, отговор не получих - дали да изпратим 2лв. за платения транспорт, или роза? По наше виждане, ще изпратим роза и то не защото писахте на всички възможни места за "огромния проблем" с розата бонус, а защото винаги се стараем да откликваме на нуждите на клиентите си.
Съжалявам, но от Еконт са Ви подвели, защото спокойно може да откажете пратката, от там нататък те търсят нас и разходите им не остават неплатени! След написаното обяснение от нас, каквото Вие изискахте, отговор не получих - дали да изпратим 2лв. за платения транспорт, или роза? По наше виждане, ще изпратим роза и то не защото писахте на всички възможни места за "огромния проблем" с розата бонус, а защото винаги се стараем да откликваме на нуждите на клиентите си.
Re: Огромно разочарование от Брит Розако
Евала, точен и на място отговор!
Автора на темата тактично не спомена, че розата е престояла "повече от необходимото" в офиса на куриера, при тия жеги съвсем нормално е розата да се скапе.
Но най лесно е някой друг да е виновен а ние да сме невинни......
Мисля, че някой дължи извинение на Бритрозако,,,,,,,
Автора на темата тактично не спомена, че розата е престояла "повече от необходимото" в офиса на куриера, при тия жеги съвсем нормално е розата да се скапе.
Но най лесно е някой друг да е виновен а ние да сме невинни......
Мисля, че някой дължи извинение на Бритрозако,,,,,,,
Re: Огромно разочарование от Брит Розако
чета този форум от 3,4 години и досега не пишех .Винаги ми е било неприятно да се търси негативното във всичко, както и във случая.
бързо писане за оплюване на имиджа на някого и после когато трябва едно извинявайте аз почертавам АЗ сбърках ни няма часове и дни
Абе .............как ли спи тази ....
бързо писане за оплюване на имиджа на някого и после когато трябва едно извинявайте аз почертавам АЗ сбърках ни няма часове и дни
Абе .............как ли спи тази ....