АГРА 2011–Пловдив

Бобсъна
Кафеджия/Кафеджийка
Мнения: 1617
Регистриран на: Апр 14, '10, 09:22
Местоположение: Пазарджик
Дал благодарност: 8 пъти
Получил благодарност: 103 пъти

АГРА 2011–Пловдив

Мнение от Бобсъна »

Иван Соколов: С 30% са увеличени площите на тазгодишната изложба „Агра 2011” в Международен панаир – Пловдив
09 март 2011 | 10:14 | Агенция "Фокус"
Начало / Частен бизнес
Пловдив. Спрямо миналата година площите, на които се провежда Международната селскостопанска изложба „Агра”, са увеличени с 30%. Това каза в интервю за Агенция „Фокус” Иван Соколов – главен директор на Международен панаир – Пловдив по повод провеждането на изложбата „Агра 2011“ от 9 до 13 март.
Това показва 30% повече нови възможности и нови идеи, които селскостопанският сектор предлага на икономиката - каза той. „Това се дължи на освободените средства, които се плащат от българското правителство и от програмите на Европейския съюз, както и на много новости, свързани с иновации в различните подбраншове на тази индустрия, като селскостопанските производства, растениевъдството, техниките – машини, съоръжения, технологии от България и чужбина. Потвърждение на това е, че в конкурса за иновации, които се провежда традиционно и за който има специално назначена комисия, са подали заявления за участие над 80 фирми”, подчерта главният директор на Панаира.
В сравнение с миналата година, има увеличение на площите, а фирмите са незначително по-малко. „Това показва, че фирмите, които са останали на пазара, вече имат по-голям капацитет и демонстрират по-голяма сила за присъствие на пазара. Това е добра индикация за тази изложба и за изложбите през следващата година. Присъстващите са от 24 държави, което е показателно, че интересът към тази индустрия е висок. Има организирани присъствия от Гърция, Сърбия, Западна Европа. Това е потвърждение, че има известно съживяване в тази индустрия. Присъстващите са повече от миналата година, основно са от Европейския съюз, но има и от Азия, Аржентина. Традиционно силните в тази индустрия присъстват, защото продължават да налагат присъствието си на българския пазар”, смята Иван Соколов. Той посочи, че участието в панаирите има рекламен и маркетингов ефект. „Това е основното нещо, което води компаниите да участват. Самият факт, че са увеличават площите и желание да се участва на по-голяма територия показва, че те залагат на този ефект и търсят потвърждение пред стари и нови партньори”, коментира Соколов.
Аделина ГЕОРГИЕВА
Изображение
Публикувай отговор

Обратно към “Други цветарски теми”